MUSKÖRUNT 2022

Nu är säsongen igång, och jag hoppas att alla har hunnit fått i sina båtar i sjön.
Den 11 juni klockan 10.00 går startskottet för skepparmötet. Nyhet för i år kommer vara att vi kommer att ha 4:a olika starter, Muskörunt kommer delas upp i 2 starter och 1 start för lilla Muskörunt (jollar och små segelbåtar på Horsfjärden) och 1 för motorbåtarnas tips resa runt Muskö. Alla dessa detaljer kommer vi att gå igenom på skepparmötet klockan 10.00

Det är med stor glädje att vi återigen har Erlandsons Brygga som stolt sponsor för Muskörunt och det ser till att vi har ett välfyllt prisbord så att alla har stora möjligheter att få hem ett fint minne av dagen. I år kommer också den yngre generationen vara med vilket är jätteroligt då representeras av Västerhaninge sjöscoutkår som med sina jollar kommer att segla en mindre bana på Horsfjärden.
Efter gemensam målgång runt klockan 17.30 kommer vi att grilla och ha en stor prisutdelning. Muskörunt och Mysingevalsen ingår båda i VBS klubbmästerskap.

Så ta med era familjer och gör detta till en härlig dag då förhoppningsvis värmen är på plats med ljumma vindar
Så boka in redan idag via anmälan OBS! senast den 4:e juni 2022

Vi ses den 11:e juni klockan 10.00